søndag 1. februar 2009
















Da prøver vi og oppdatere litt igjen. Oliver var hos mamman sin på Torsdag, tror de koste seg noe veldig.Oliver var hverfall veldig fornøyd når jeg hentet han. I helgen har jeg hatt fri,så Oliver har vært sammen med tante Ann Cecilie hele helgen(Tante er avlaster annen hver helg)Så Oliver og tante har hatt en hyggelig helg sammen. I morgen skal Oliver en tur til mamman sin igjen siden hun skal til Spania.I morgen er det tilbake i barnehagen igjen, men det blir en kort dag for Oliver skal på helsestasjoen og få vaksine kl 12. I dag har vi vært på wp trening i Drammen,men det ble en kort avfære siden det var så kaldt. Til Onsdag skal Stitch på videregående kurs igjen.Eller synes jeg Stitch har fått litt voksen preg over seg de siste dagene. Ellers driver nå jeg og sysler med mitt, Lørdag 2 mai skal jeg i ilden og tattoveres på Oslo tattooconvention. Torsdag 12 Feb skal jeg på rallyNorway på Bjerkebanen, dagen etterpå reiser Stitch og jeg til Malmø på wp helg

Ingen kommentarer: